15 mars

Hoppas eran dag har varit bra :) det har min i alla fall inte lika bra som tisdag & onsdagen dock men det gick, idag va jag i väg till mitt gamla jobb och hämta anställnings betyg som är bra att ha till CV till kommande jobb :P Sen passa jag på att hälsa på min gamla klass det är att kul att träffa gamla klass kamrater :P haha. Sen åkte jag in till stan och la min i solariumet i 30 min helt underbart varmt och gott va det :P längtar tills man kan ligga ute och sola :D men men i alla fall sen blev det hem och så följde jag med mamma och handlade och nu blir det ta det lungt och titta på tv och läsa lite körkortsteori så jag kan ta körkotet nån jäv** gång :) Sen om en timme blir det 6:an och vampire diaries :)

Ha en fortsatt trevlig dag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0