Jävla skit ställe :O

Hej nu har jag komme hem från praktiken och aktion :) Jag har haft en bra dag idag faktist, bra dag på praktiken också men det är inte såovanligt så mycket trevliga människor :D Va även på aktion med mamma och våran granne och jag köpte massor av saker igen :P haha



Alla dessa burkar gick på 100 kr tillsammans :D


Tavlan kosta 20 kr och är ca 50 lång och 45 bred :P så den är rätt stor :P


Den här tavlan gick för 30 kr lika stor som den förra :)



Och denna gick också för 30 kr :D
Så himla billigt och bra alltså :D har ju så klart köpt hur mycket mer som helst men ja orkar inte lägga ut allt nu :P haha

OGILLA SELMA LAGERLÖF SPA I SUNNE!!!!!!!!!!!!
För er som inte vet så va ju jag och en kompis och praktisera på Selma lagerlöf spa i november förra året, vi slet som bara den där i 4 veckor och sen när vi skulle sluta så hade vi ju lämnat in ett betygs papper som dom skulle skriva på som vi skulle ta med oss till skolan för det behöver ju skolan för att kunna sätte betyg och se om vi har vare närvarande under praktik perioden men ja inte fan har man fått det tillbaka dom sa att dom skulle skicka det till skolan, men nu har det gått 6 månader alltså ett halvår sen vi va där och nej vi har inte fått några papper alls jag har ringt 1 gång, skolan har ringt ca 3 gånger min mamma har ringt ca 3 gånger och nej inte har vi fått nått papper överhuvud taget sen så ringer en viss person (nämner inge namn eller nått för säkerhets skulle) till skolan och säger att dom tycker att det är otrevligt att mamma ringer dom och ber dom fixa våra betyg, men va fan om dom hade fixat det när vi va kalara där hade ingen behövt ringa dit och att dom sen ringer till skolan och säger det är dom så jävla fega och dumma att dom inte har mage att säga det till mamma i så fall va fan inte ringa till henne och säga det då, dom har hennes nummer för det har dom gett till dom.. Nej jag tycker att det är så jälva lågt av det hotellet de kallar jag dålig service, och detta kan jag ju säga gäller inte bara kökspersonalen då även dom högre cheferna nej jag tycker det är lågt och jag rekomenderar värkligen inte det stället till någon längre inte ens för en natt, jag personligen kommer aldrig sätta min fot där igen nånsin!!

(sen så klart finns det ju folk som har en annan åsikt om spat och jag kommer inte säga i mot lixom, jag säger ju inte att dom har fel utan alla får ju tycka som dom vill, men detta är min personliga reflektion över vad jag upplevt under tiden jag va där till nu)

Kommentarer
Postat av: simone

God morgon söta louise, har du vaknat till liv? Jag börjar väl så smått, så jäkla morgontrött så det finns inte :O Hoppas du får en kanondag!

2010-04-28 @ 10:18:35
URL: http://fattybom.se
Postat av: Louise

de e bra med mig :D sjdå?:D

2010-04-28 @ 14:02:05
URL: http://anythingbutsimple.blogg.se/
Postat av: Sagaa

jo, det är bara bra:)

2010-04-28 @ 17:30:55
URL: http://saagaaa.blogg.se/
Postat av: Ida

Åh burkarna <3

2010-04-28 @ 18:24:13
URL: http://idaveintie.blogg.se/
Postat av: Julia

sv: okej!:)

Nej inget speciellt har typ bara varit i skolan ;)

Själv?

Kram//julia

2010-04-28 @ 21:39:14
URL: http://pinkstreet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0