130310

Nu har jag ätit tårta och öppnat present fick två glasburkar med lite godis i :) Även min pojkvän fyller år snart han fyller 19 på måndag han så jag är två dagar äldre än han lite kul att retas nu faktist xD lite elak kan jag att vara:P Så han fick också present av sin storebror en jävlit stor kniv som han nu kommer att leka med :O men vad gör man åt dom små med sina leksaker :P
Lägger upp bilder på både hans och min persent lite senare under dagen :)

Sitter här nu och väntar på mat börjar bli hungrig nu, haha :P Det blir tacos till mat idag :) det är gott det inga fel alls, hahaha....

Men nu kännde vad trött jag börjar bli alltså det bara kom så där utan förvarning så jag funderar på att gå upp och lägga mig och sova en stund det skulle vara riktigt gott nu känner jag men man blir ju alltid så himla slut när man har sovit en stund på dagen så jag vet inte vad jag ska göra klockan är ju ändå såpass mycket så det känns lite onödigt också...

Men i morgon blir det tårta igan hos pappa men då ska jag baka den själv så vi får se vad jag hittar på jag som älskar att baka tårta :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0