170310

Ja nu har jag äntligen gjort klart läxan eller vad man ska kalla det så nu blir det att träna i morgon på provet så jag klarar det, skulle ju vara bra att bli av med skiten innan lovet så jag inte får IG jag har hyfsat bra betyg i alla kurser i skolan men just samhällskunskapen går värkligen åt h***** för mig alltså xD men men har ju bara två prov kvar så behöver jag inte göra det nå mer i alla fall gott det :)

Nu blir det nog att ta en snabb dusch sen bädda sängen för den ser ut som helvete vet inte riktigt vad jag har gjort för att den ska se ut så faktist men det ser illa ut xD men sen blir det tv det är ju Gray`s i kväll och det får man ju värkligen inte missa alltså :P

Jag får se hur det blir med uppdatering i morgon om jag kanske hinner göra nått inlägg på från mobilen eller nått ska ju och servera direkt efter skolan men annars skriver jag och lägger ut lite bilder när jag kommer hem :)

God natt gott folk hoppas det varit en bra dag :)


Kommentarer
Postat av: Elin

Ännu en som kollar på Grey´s ^^ isc , alla gillar det utom jag :P

2010-03-18 @ 10:06:55
URL: http://esks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0