...

Ja nu ska jag försöka igen med att blogga, får se hur bra det kommer att gå ska göra så gott jag kan i alla fall :)
Ni kommer att få en snabb uppdatering om vad som har hänt dom senaste månaderna det är inte så jätte mycket speciellt i alla fall så det ska nog gå rätt fort :)

Skolan går frammåt som det ska  jag jobbar på och gör så gott jag kan. Jag har även skaffat ett jobb vilket känns riktigt gott faktist att få käna lite egna pengar och slippa leva lika mycket på mamma och pappa faast så klart så göra jag ju det också fortfarande :) men ja egna pengar är ju heller aldrig fel faktist har kunna köpt mig en egen bärbar data inte den nyaste kanske men den räcker tills jag har lite mer pengar att köpa en helt ny :) sen la ju mitt headset av så klart så jag kunde köpa ett nytt och nästa månad funderar jag på att köpa en ny digitalkamera det jag har nu lägger ju av snart bliderna blir det bara skit av men vi får se hur det blir :P

Fyller år snart gör jag också 13 mars blir jag 19 år tänk vad fort tiden går helt otroligt :O Vet som tur redan vad jag får av mamma får jag en utlandsresa så den 21 mars drar vi till soliga teneriffa och jag längtar såå önskar vi kunde åka i morgon alltså men men nu har man ju nått att se fram i mot i alla fall som tur är :)

Men nu ligger jag här hemma och är sjuk och har kanske början på lunginflamation så ska väl till vårdcentralen på fredag kan jag tänka mig ( SÅ GÅ DET NÄR MAN ÄR UTE EN HEL DAG OCH FRYSER IHJÄL FÖR ATT KOMMA IN PÅ EN KONSERT) men det va ju som tur värt det :P men i alla fall tills fredag blir det bara ta det lugnt och titta på tv om jag kan hitta nått som går att titta på annars får jag knäppa på en film :D

/ Liissaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0