FiiinFiiin

God morgon gott folk :) vakna i morse av att min telefon ringde och så klart va det min goding och han mamma som va på väg in till stan och skulle hämta mig och sen skulle vi i väg och köpa min födelsedags present :D det blev en ring med kristaller och safirer hur underbart fin som helst :D 


Har även ondare i lungorna i dag så det blir vårdcentralen i morgon så dom kan få kolla vad det är som är fel på mig, så jag kan få det fixat så jag mår bättre innan vi åker till tenneriffa skulle ju inte vara så jätte kul att ligga sjuk när vi ska dit :O

Men nu blir det att sätta på lite Tokio Hotel musik och jämt bara plocka upp lite på rummet ligger kläder överallt nu att jag alltid lyckats :O tihihihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0