HJÄÄLLP :O

Ja tråkigt har jag så mycket kan jag säga annars skulle jag ju inte gå in här gång efter gång och skriva helt meningslösa saker :P Jag ligger här och tittar på tv och hostar i kapp mig själv tror jag :O tänk hur det kan vara. Nu har jag även tappat bort tv dosan också så himla typiskt mig alltså xD lägger den nån stans i sängen så flyttar jag lite på mig så plötsligt så är den borta :P jag lyckats alltid. Det kom mig tänka på en sak jag har ju min bärbara data nu så satt jag upp i sängen och kände att det skulle vara lite gott att ligga ner lite mer så la jag datan i knän och luta mig bakåt och dum som jag är glömde jag att hålla i den så klart så när jag luta mig bakåt så anfall den mig så klart xD såg en data kommandes rakt mot ansiktet.. Då fick jag lite smått panik alltså, haha men allt gick bra :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0