Sjuk :/

Har precis kommit hem från vårdcentralen, hade en tid kl 11.20 men hon va seg så jag kom inte in förens kvart i 12 men jag fick hjälp till slut i alla fall, hon gjorde ultraljud på mina bihålor och det visa sig att jag har bihålsinflamation så jag ska ta pencellin i 10 dagar ska även ta en speciell nässpray i 2 månader för att ränsa ur bihålorna ordentligt. Sen prata vi om mina lungor hon sa att det kan bero på att jag har hostat så har jag ansträngt musklerna så jag har ont men jag har ju inte hostat så jätte mycket men hon sa även att om jag inte har lättare att andas på måndag så ska jag ringa dom ska ska dom ta ett blodprov för att se så jag inte har en propp i lungan. Så nu hoppas jag värkligen att det är bättre tills på måndag :O

Men nu blir det packa klart resten av mina saker sen åka till min underbara pojkvän och gosa lite med han :)

Kommentarer
Postat av: tina :)

Va bra då att du fick pencilin :) Då blir du snart bättre ska du se :) Nu får du bara ligga i sängen hela helgen och så får cj serva dig, för nu ska min lisa bli frisk :)<3

2010-03-12 @ 12:53:03
URL: http://tiiinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0