Soooolll :D

Sa nu har jag tid till lite data :D jag har det sa himla underbart varmt och gott har har brannt mig lite har och dar men inget jatte farligt sag aven nu att jag har jatte mycket kommentarer som jag kanske inte hinner svara pa men jag ska gora sa gott jag kan i alla fall :P Just nu ar det lite molnigt men det spricker upp under dagen hoppas jag det gjorde det i gar i alla fall. Det ar ca 28 + har mitt pa dagen sa det ar absolut inga fel, haha..

Men om vad jag har gjort och sa kommer jag skriva nar jag kommer hem sa man far med alla bokstaver, haha..

Men vi har i alla fall haft riktigt bra vader dom har dagarna hitills och vi har badat solat och shoppat har kopt mycket fint kan jag lova :P och for billiga pengar :P
Jag onskar att jag hade mer tid man jag har 17 min kvar att sitta har innan datan dor sa nu ska jag farsoka att hinna svara pa era kommentarer :D

Saknar aven min underbara pojkvan ocksa har inte traffat han pa 2 veckor snart :(
T hoppas du har det bra hemma saknar dej med jatte mycket :(

Ni far ha det sa underbart bra sa hor jag av mig pa sondag :D

Love you :) 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0