Sov gott :)

Så nu har jag firat klart min födelsedag så nu är det dags för sängen :) ska ju även upp och jobba i morgon men som tur har jag bara ett 4 timmars pass så det är gott att få komma hem i tid. Då blir det att åka och handla saker , sen hem till pappa och fira med pappas släkt så jag har dagen full i morgon ocksåtill tårtan som jag ska göra i morgon :P

Om ni inte har prövat den här tvålen förut så måste ni värkligen göra det den luktar helt underbart gott alltså :D



Detta fick jag i födelsedags present av Cjs storebror, hans fru och deras barn :)



Och detta fick min pojkvän :)



...Ni får ursäkta bildkvaliten tog med mobilen i dåligt ljus...

Nej men nu blir det sova hoppas ni har haft en bra dag ni med god natt :)

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Kul med presenter. :)

2010-03-14 @ 14:08:47
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0