wwiiihii

Så nu har jag vare hos tandläkaren det va fan inge kul alltså och klart så skulle jag ha lite tandsten också så hon va tvungen att skrapa bort det och mitt humör när jag inte mår så jätte bra är inte så roligt och jag hatar känslan och ljudet när don skrapar på mina tänder men det gick fick stå ut så nu är det och flourlackningen klart i alla fall :) Sitter även här och beundrar min fina ring min underbara pojkvän har gett till mig i födelsedags present helt underbart fin värkligen kan knappt sluta titta på den :)

Men nu har jag också hunnit duschat det va riktigt gott faktist och så kom jag även på att jag vill färga mitt hår lite rödare än vad det är nu för nu är det mer brunt så jag ska göra ett försök med det i morgon så får vi se hur det går om jag blir nöjd eller om jag måste färga om det men jag hoppas det blir bra i alla fall har velat ha röd brunt hår länge men har inte vågat ha i så jätte mycket rött rädd att det ska bli fel :P men nu ska jag göra det hoppas det blir bra bara :)

Ligger i sängen nu och tittar på vampire diaries trodde inte det skulle vara så bra men har fastnat för det faktist, men nu är det slut och jag ska gå och ta något att äta och titta på criminal minds sen gå och lägga sig och sova så jag orkar upp i morgon eftersom jag ska till vårdcentralen och sen till skolan om jag hinner dit innan vi slutar.

Men jag hoppas att alla har haft en bra dag så får ni sova så sött, God natt :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0