Studiedag :D

I dag har vi studiedag vilket är rätt underbart för jag har faktiskt hunnit gjort lite läxor för en gång skull som jag har legat och drage på hur länge som helst men nu är dom klara och det känns underbart!

Nu har jag inte så mkt kvar att göra idag ska väl ta och göra mig i ordning snart ska väl på aktion i kväll för fösta gången igen på lääääääänge se om man kan få nått fint med hem som kan ta upp lite mer plats, på tala om det så här blev det när jag fick in den sista byrån till kläderna blev riktigt nöjd faktiskt :D



här kommer även en bild på studentmössan när jag ändå håller på



Nej nu ska jag ta och göra nått vettigt kanske gå ut solen lyser och det är riktigt bra väder ute nu så man kanske ska ta och passa på att ta en tur i skinnjackan, ha en trevlig dag :D


Kommentarer
Postat av: Linnea

Klänningarna kommer från Nelly! :)

2011-03-15 @ 17:51:27
URL: http://stegdagboken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0