Film & mys :)

Har precis tagit en helt underbart go dusch med min babii att bara stå och mysa är värkligen helt underbart eller vad säger ni ? :) Ligger här i sängen nu och ska snart ta penicellinet så jag kan bli av med min förkyldning nån gång konstigt nog har det inte börja hjälpt så mycket än men får ge det några dagar till och hoppas att det börjar värka snart så man kan bli frisk. Nu är C iväg och köper chips och dipp lite fel på en måndag kanske men det är hans födelsedag så då får man äta sånnt xD (som att man brukar bry sig om vad det är för dag) tihihihi. Men när han kommer hem igen blir det film eller ja serie criminal minds, håller på och tittar på dom nu men varje box är ju typ 15 - 16 timmar lång så man har ju en del att titta på i alla fall, haha. Men nu ska jag ta och byta film och krypa ner under täcket med my love och mysa lite till.

Grattis på födelsedagen my love, hoppas du har haft en bra 19 års dag :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0