Tröttis...

Ja då har ännu en dag gått ett ännu ett steg närmare helgen :)
Kom i alla fall upp hyfsat for i morse vilket va gott då slapp jag stressa lika mkt som vanligt, va iväg till tandläkaren och fick reda på att jag har två hål som måste lagas inte kul alltså sen har jag även en visdomstand som måste dras ut på sjukhuset så det ska jag också få en tid för tur att jag tog tandförsäkring så jag slipper betala nått för detta. Det hade blev allt för dyrt annars.

Fick även en tid till vårdcentralen på tisdag så får vi se vad dom bestämmer sig för att göra med handen hoppas att allt löser sig snart i alla fall så himla svårt att hålla på i köket i skolan när man typ inte har någon känsel i fingrarna och typ kramp i hela armen och sen självklart är det höger handen jag har ont i :S

Ja de blev en långdag idag trött som bara den nu så krypa ner i soffan och titta på tv blir det är ju Greys och off the map i kväll kan man ju bara inte missa får hoppas att jag inte somnar i soffan bara :)
Natti Natti <3


Kommentarer
Postat av: Diman Dilir

jag är också super trött idag!

2011-06-18 @ 17:37:33
URL: http://diimans.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0