...

Ja nu är jag till baka glömde mitt internet hos killen min så fick hämta det, men sen så orka jag inte dra med mig datan dit i helgen så det har inte bleve så mycket uppdateringar :P men nu ska jag att försöka igen :) Ja vad har jag gjort under helgen ja i fredags va jag på stan och shoppa, fick med mig hyfsat mycket hem vilket va riktigt gott lite nya kläder och lite så :) och så va jag ju så klart tvungen att köpa lite förvarings lådor på IKEA som jag kan ha allt smått i :P men här har ni lite av det jag köpt i alla fall :)


Sen lördag jobba jag 12-15 samma på söndag va även ut och gick en sväng i söndags med saga och jessica, trevligt när det är så fint väder då får man passa på och vara ute :) men så klumpig jag är så tappa jag ju min mobil i asvalten så plasten på skärmen gick i sönder så har en stor spricka i skärmen men som tur är va det bara plasten före själva riktiga skärmen som gick i sönder så mobilen blev inte så skadad :P men det skule kosta 1500 kr att laga den så där blev jag lite fattigare :S men men

Sen idag blev det skolan blev så glad när jag fick reda på att vi fick sluta efter första lektionen för våran lärare vi skulle ha sen va sjuk så jag och tina fick vara ute i det fina vädret, vi gick och sola en sväng sen mötte vi upp Gela och lilla noah och köpte oss en varsin glass :D det blev en Ben & jerry`s glass för mig deras kakglass är nog den goaste glassen jag vet dyr men såå goo :D

I morgon blir det skolan igen fast vi skulle tydligen vara ute på I2 fältet och servera kaffe och nått fatta jag det som så vi behöver inte va i skolan i alla fall, men jag lova att jag skulle dit först och hjälpa Micke och göra baugetter så jag och T går dit först och hjälper till sen åker vi med han in dit så vi får se hur morgondagen blir men hoppas att den blir bra den med :D

Ni får sova så gott änglar :D


Kommentarer
Postat av: Louise

Allt bra idag?:)

2010-04-13 @ 01:33:39
URL: http://anythingbutsimple.blogg.se/
Postat av: ´ sandra

- så lite så, allt bra med dig?:)

2010-04-13 @ 18:02:31
URL: http://saziegirl.blogg.se/
Postat av: josefin

åh fina koppar!

2010-04-13 @ 19:55:55
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: Ida

Älskar kopparna :) vart har du köpt dom?

2010-04-14 @ 09:33:41
URL: http://idaveintie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0