Sool :D

Ja nu va det jätte längesen jag skrev nått så det kanske är bäst att göra det nån gång kanske :P haha.. Skolan är slut eller ja det va ju ett tag sen men sommarlov är det nu och det är helt underbart :) det har hänt riktigt mycket under detta lov mycket roligt än så länge inget tråkigt förutom alla tråkiga hemma kvällar själv men ja det är väl normalt att det händer nån gång :P

Men ja vad har hänt sen jag skrev sist, jag och killen har gjort slut.. Sen har jag även umgåtts med kompisarna :) har vare till Göteborg med klassen och hälsat på i en fiske butik eller vad man ska kalla det dom packar all fisk där :P men det lukta inte gott alltså xD har även fått smakat på fiskrom som kostar typ hur mycket som helst för 30 g bara så det va dyr skit.. men va hade riktigt kul, roligast va väl tågresan hem när alla va så där äkligt trötta och idiotiska :P men kul va det :)
Sen har jag ju även tage förstå doppet kallt va det så jag tror jag väntar ett tag till med att bada faktist :P va på kryssning Birka paradise men mamma, grannen och en kompis där umgicks vi med några som va på svensexa kul va det bara att den jag gifter mig med vet jag inte om han ska få ha det alltså xD

Nu under midsommar har det vare rätt lungt faktist har umgåtts med G och hennes barn hela helgen va med henne till hennes föräldrar på fredag kväll sen sov jag över där i natt och va har vare ute och myst i solen på gräsmattan med noah det gilla han de och även vi så fint väder ute nu ju :P
Idag blir det nog lungt faktist tror jag sova hemma och hoppas att man kanske kan få sova i natt men det tror jag inte på men hoppas får man ju alltid :D

Men nu får ha det så bra det kan ju hända att det tar ett tag innan jag skriver igen xD

Kommentarer
Postat av: marcus

hej allt bra med dig ? =)

2010-07-08 @ 20:08:02
URL: http://marcuswoxter.blogg.se/
Postat av: josefin

Hej där =) Hoppas du har haft en härlig onsdag! <3

2010-10-13 @ 22:40:04
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: elin

FIN BLOGG Xd <3

2010-12-18 @ 12:21:02
URL: http://elindenlilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0