120310

Sitter hos min goding nu och lyssnar på lite TH musik xD har färgat håret det blev faktist hyfsat bra som tur va :D men behöver bara köpa en förpackning till av färg så blir det ännu bättre :D Bilder kommer upp i morgon eller lite senare :)

Gott med fredag så det äntligen är helg så man slipper skolan, bara att jag tycker att det har vare helg eller lov hela veckan för att jag har vare sjuk men får ta nya tag på måndag och gå dit (till skolan) hoppas bara att jag mår bättre då men det gör jag säkert :D nu blir det att försöka få tag på nån som kanske kan köra mig till grums så jag kan köpa lite fredags godis :) Så ska ta att ringa min pappa nu hoppas att han kan köra :P Japp det kunde han, hahaha

Kommentarer
Postat av: tina :)

Det har vart lite bilder nu tkr ja :( vill ju se min älsklings Lisa!Hur blev hårt<3

2010-03-12 @ 20:10:16
URL: http://tiiinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0