120310

God morgon hoppas alla sovit got, i morse fick jag som tur vakna av mig själv :) bara att jag va tätt i näsan ingen höjdare men det har försvunnit nu. Har även fått en tid till vårdcentralen idag också ska vara där 11.20 så då hinner jag väl inte till skolan idag heller kan jag tänka mig. Men det ska bli gott att kolla upp det här och få reda på vad det är :)

Men nu ska jag ta nått att äta är rätt hungrig nu känner jag, sen göra mig i ordning och åka till vårdcentralen sen blir det nog att åka hem till min älskling som jag saknar såå mycket, ska bli gott att komma hem till han och få krama lite på han också :)

Nu kom jag att tänka på en sak också, jag fyller år i morgon ju 19 år :D Kul på ett sätt man får presenter det gillar jag grymt mycket :) men det känns aldrig nån skillnad så det är inte speciellt stort. Men vi får se om det blir nått födelsedags firande med familjen på pappas sida i morgon eller hur det blir hoppas det vill baka tårta det är alltid lite kul :D

Men ni får ha en bra dag så får vi se om jag kan göra en uppdatering lite senare i kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0