Kort :)

Så nu har jag kommit från skolan det blir lite dåligt med uppdateringar nu när det är skola och allt och man inte är hemma förens kl 4 typ :P men men ni får stå ut i alla fall.

Skolan har också gått mycket bra idag va i köket och laga mat och lite så i dag, så klart jag och T ska hålla på och skratta hela tiden typ också men det gör det jävlit kul att vara i skolan lärarna hjälper till riktigt bra också, haha klart i bland tröttnar man på skolan sen har man ju så klart dagar som är bra också så det går ju upp och ner, men i morgon ska va inte laga mat utan att vi ska vara i serveringen i alla fall jag och T ska göra det :) Sen fråga henrik oss också om vi kunde tänka oss att vara med och servera lite och så på företaget BMW i karlstad på torsdag och så klart tackar man inte nej till det lixom :D ska bli såå himla kul hoppas jag :)

Men nu har äntligen mina kort från Tokio Hotel konseren kommit också :D så jag har varit i väg och hämtat dom, 80 st kort typ som ska få plats i mitt fotoalbum jag köpt :D får se hur det går med det. Men korten är hur fiiinna som helst alltså nästan så man inte vill sluta titta på dom :P så nu ska jag försöka få in alla i albumet och så ska jag baka tårta också efter som vi ska ha kalas för mig i morgon igen men som sagt presenter är ju aldrig fel :)
Ska även börja packa lite inför resan till Tenneriffa åker ju på söndag det ska bli såå himla gott att få komma till värmen för en gångs skulle men nu har det ju börja bleve lite varmt här men men gott ska det bli att komma iväg :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0