Mer presenter :)

Ja idag har jag vare i väg och jobbat och tjänat lite pengar som man kan handla roligt saker för sen :D 12 - 16 pass så det va ju inte så länge jag kände även när jag va där att det va nog allt jag orka för idag är ju fortfarande förkyld och går på medicin..

Men nu har jag haft ännu ett kalas fått lite pengar och så :) baka ju även en väldigt fin tårta den blev skit fin så då kännde jag mig duktig, haha..





Detta är min fina tårta jag gjorde :)



Lampan jag fick av min älsklings mamma, pappa och lille bror :) fick även en fins ljusstake eller vad man ska kalla det :P



Denna köpte jag till mig själv när jag va i stockholm, så att min pojkvän skulle ge den till mig i födelsedags present, hahaha smart jag är va :P men i vilket fall som helst så är den skit fin.
Om ni inte kan läsa vad det står så står det:
Love is a special world
Where the eyes
say something
Where even silence
can be heard
Where so much
is said whithout
uttering a word
Where togetherness
is bliss,
sharing is the key
Tuch is the
special love
between you
and me!

En helt underbar text :)
Ni får ursäkta bild kvaliten men som sagt har tagit bilderna med min mobil i dåligt ljus...
Nej men nu blir det nog att lägga sig och titta på tv och ta det lugnt så man orkar upp till skolan i morgon efter en sjukvecka men ni får sova så gott natti natti :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0