Skola :)

Ja då har man kommit hem från skola nu sitter jag här med datan i knät och tittar på tv, det har varit en rätt bra idag har pratat med samhällskunskaps läraren så jag ska göra ett prov på torsdag så jag blir av med lite saker så jag inte behöver tänka på det :)
Idag fyller även my boyfriend år så ska väl umgås med han idag blir ligga och mysa lite i kväll kan jag tänka mig.. Men funderar på att gå ut och ta mig en promenad för det är ju så himla fint väder alltså solen lyser och det ser så mysit ut, lite synn att sitta inne när det är så fint ute :D
Kände även förut när jag va ute att det snart inte går att ha på sig tjocka stora vinter jackan heller utan det är nog dags att börja andvända nått lite tunnare får bli skinnjackan kan jag tänka mig :) HÄRLIGT..
Jag och T har även varit i väg till kyrkan och pratat med dom om att åka utomlands som volentär och se hur dom lever och hjälpa fattiga barn i andra länder skulle vara lite fränt att göra faktist så fick nummer till en jag ska ringa till så ska ta och göra det snart lite svårt när man inte vet exakt vart man ska börja men nu har vi ett nummer i alla fall så får vi gå där i från :)

Det lyser så himla fint utanför fönstret alltså :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0