Stockholm & Konsert

Har även hittat mitt nya favorti band också eller vad man ska säga, va ju som sagt på Tokio Hotel konsert i stockholm globen nu det 4 mars.. Min lillsyrra ville att jag skulle följa med i stället för pappa så det gjorde jag pappa betala ju åt mig så tänkte jag va fan har aldrig vare på konsert förut det kan nog bli kul, så vi va där jag M och T kl 8.30 vi satte oss i kön och där ute låg vi till kl 7 ungefär i - grader och tänkte vad fan gör videt här för är jag helt dum i huvudet eller?! men TH visa varför när vi väl kom in och dom börja spela och deras nya låtar är ju värkligen skit bra alltså så hade vi ju turen att vi fick stå precis framför scenen tack vare lilla syster stålt över henne är jag :D men jag vet att jag tar inte med en 11 åring på nått sånnt igen men hon va så himla duktig, det är min syster det :)
Nej men det trodde jag inte om mig själv att jag skulle gilla TH men nu kan jag bara inte sluta lyssna på deras nya låtar :D

Här kommer det några blider från Tokio Hotel konseren :D






Som sagt rätt sida av staketet :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0