Telefon kö :O

Så nu har jag ätit tårta och lite kakor och drukit cola helt underbart gott va det :P Idag har det väl inte hänt så jätte mycket har vare i skolan och så va jag i serveringen för en gångs skull det va skit kul och det gick riktigt bra förutom att jag tappa en kniv :P det va hyftas kul också faktist mycket folk va det i alla fall fullt typ hela dagen så det va kul så man hade nått att göra i alla fall så det är bra :) och i morgon blir det att göra om samma sak typ fast på BMW i karlstad så det hoppas jag går bra :)


T när vi satt och vek servetter xD hon kände nog för att vara lite rolig där, haha :P



Mina penga presenter, det ser ut som leksaks pengar men det är euro :)

Men just nu sitter jag i telefon kö till telia för att få i ordning på internetet i mobilen jag har nu plats 4 i kön hade nummer 6 när jag börja med det har gått hyftas fort hitills hoppas det går snabbt resten också :) men det gör det inte nu märker jag xD fan dryga dom är :P nu har jag äntligen plats ett :P efter typ 10 min xD så nu är det klart får vi hoppas att det funkar nu bara :D och det gjorde det som tur va :D gott att äntligen ha internet i mobilen igen :)

Men nu ska jag träna till ekonomi provet jag har i morgon i samhällskunskapen fan alltså inge kul :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0