Hej igen :)

Nu är jag tillbaka igen hoppas att jag kan bli kvar den här gången de va längesen jag skrev nått men har helt enkelt inte haft tiden det här hänt sååååå himla mkt under de senaste året så har bara inte orkat men men jag försöker igen så får vi väl hoppas att det flyter på :)

Det har som sagt hänt en del inget som jag kommer nämna här dock det blir så mkt att skriva eftersom det blir några månader men vi kör en ny start :)
Jag fyllde år i går äntligen 20 år tiden går allt för fort det är helt otroligt trodde aldrig att den här dagen skulle komma men nu är den här och det kännt lite jobbigt faktiskt men det blir nog bra hoppas ja!
Va även iväg till IKEA igår och handla lite möbler en byrå och ett nattduksbord va tvungen att ha nått mer att lägga alla kläderna i dom fick inte blats längre :P

Fick även våra student mössor idag i skolan nu är det inte längt kvar förens man står där och tar studenten jag längtar men jag kommer sakna min underbara klass så dom månaderna som är kvar nu ska jag verkligen njuta så mkt som möjligt av :D

Nu blir det sängen känner att jag behöver sova lite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0